Home » Trainings schema 20 weken

Trainings schema 20 weken 

Bij onderstaand trainingsschema gaan we uit van een vierdaagse waarbij dagelijks 40 km moet worden gewandeld.

  • Week 1 – 1 x 10 km
  • Week 2 – 1 x 8 km en 1 x 10 km
  • Week 3 – 1 x 15 km
  • Week 4 – 1 x 10 km en 1 x 15 km  
    (vanaf hier met bepakking trainen 10kg)
  • Week 5 – 1 x 20 km
  • Week 6 – 1 x 10 km en 1 x 20 km
  • Week 7 – 1 x 25 km
  • Week 8 – 1 x 15 km en 1 x 25 km
  • Week 9 – 1 x 30 km
  • Week 10 – 1 x 15 km en 1 x 35 km
  • Week 11 – 1 x 40 km
  • Week 12 – 1 x 15 km en 1 x 25 km
  • Week 13 – 1 x 40 km
  • Week 14 – 2 x 25 km op twee opeenvolgende dagen
  • Week 15 – 1 x 45 km
  • Week 16 – 2 x 30 km op twee opeenvolgende dagen
  • Week 17 – 1 x 45 km
  • Week 18 – 1 x 15 km, 2 x 40 km en 1 x 10 km op vier opeenvolgende dagen
  • Week 19 – 2 x 20 km
  • Week 20 – 1 x 20 km
  • Week 21: DE VIERDAAGSE! Veel succes, je bent er klaar voor!

Laat je niet uit het veld slaan door wat mindere weersomstandigheden; het is zelden zulk slecht weer dat je beter thuis kunt blijven. Bovendien kun je bij een vierdaagse ook matige weersomstandigheden treffen en dan is het handig als je daar al ervaring mee hebt. 

 

 

Don't let some bad weather conditions knock you out; it is rarely such bad weather that it is better to stay at home. Moreover, you can also encounter moderate weather conditions with a four-day event and then it is useful if you already have experience with that.